Men vad fan

är vissa personer lite tröga eller? Om jag inte har uppdaterat på typ två veckor betyder det att jag och Beiron behöver chilla lite. Så nu skriver jag det här för att alla imbeciller ska fatta att jag oficiellt tar en paus. Jag och Blondinbella har vissa likheter, jag behöver också pausa lite. Förstår ni inte hur jobbigt det är att behöva prestera högklassiga inlägg varje dag? Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan upprätthålla den otroligt höga standard som lyder här på bloggen om jag ska blogga varje dag. Här gäller kvalité och inte någon jävla fjollig kvantitet!

Ses i oktober!

Kommentarer
Postat av: Carlsson

haha, plutten då! hoppas din paus blir mycket lång och att du slutar jobba så jävla mycket så vi kan börja ses igen! VAR JU TYP LÄNGE SEN ;) hehe

2009-06-16 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback