om jag skulle vara ett djur hade jag velat vara ett enus.

Idag har min filosifi-faktor legat på typ 320. När jag satt på bussen såg jag en hand och började filosifera lite om hur det skulle vara att ha sex fingar på varje hand. var skulle man sätta vigselringen när man gifter sig? då kanske man skiyer i att gifta sig bara för att man har två ringfingrar. Får väl fråga någon gift tolv-fingrad jävel om den saken.

sen kom jag på en annan smart grej. man brukar ju säga "när helvetet fryser till is". men tänk om det redan har frysit till is. då borde ju an jävla massa saker ha hänt. undrar isåfall vad det är för grejer som hänt som har varit offer för när-helvetet-fryser-till-is-kommentaren...  PLEASE GOD, TELL ME!

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Haha, de e sant. Ska du bli filosof? =)

2008-10-01 @ 20:48:54
Postat av: Frun som väntar i sängen på att få ta dig bakifrån

hahahahaha, smartypant^^



VAD hände med Pelle-Pellikan bilden?? :O skärpning. jag smiskar dig imorgon

Postat av: Anonym

mongo:D

2008-10-02 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback