Seventeen!!

Det är bara 23 år kvar tills jag fyller 40! Wohooo, igår fyllde jag 17 och det var röj hemma hos mig. jag partade med min farmor och farfar, kusin, syssling Lindius och annat folk som aldrig förr. Det åts tårta och jag busade med Olivia  som låter som  en docka när hon pratar

image139


Idag besökte jag the South, eller söder som man säger i danmark.. jag och erik(a) shoppade lite grejer. Men alla alternativa töntar hade nörd-brillor så det var lite emo. Det postiva var att det kryllade av lammkötttttt... 

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! :)

Jag har vunnit en tävling där jag får en egen domän,
men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska heta.

Lia.se eller LiaFlorenz.se

Vad tycker du? Tacksam för svar!

http://mydearbylia.blogg.se/1204991884_frga.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback