Listor of today

BRA SAKER
- Att jag har en snygging på min dörr att dregla över.
- Att det är vår!!!
- Queens låt "Don't stop me now"
- Att det är helg om tre dagar.
- Att jag kommer ha träningsvärk imorgon (tack sofie, din biff-tränare).
- Ernst Kirchsteiger

DÅLIGA SAKER
- Att det håller på att växa ut ett horn ur min panna.
- Att jag väntar barn med Daniela.
- Att jag har Företagsekonomiprov om mindre än tolv timmar.
- Att jag satt i hårinpackning och pjamas när våra grannar kom på besök.
-  Att jag kommer ha träningsvärk imorgon.

image150




 
Ha det kul, ät ett skjul!


 


Kommentarer
Postat av: Din fruga!

jag hoppas hårt på att vårat barn kommer bli fult, för vet du vad? då kan vi döpa han till Ernst Kirchsteiger och så kommer dem vara typ enäggstvillingar x) MOAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHA...
nej, nu var Daniela elak, du får smiska frugan sen!

"Att jag satt i hårinpackning och pjamas när våra grannar kom på besök." - sköööönaste!

2008-04-23 @ 16:14:15
Postat av: Anonym

haha , kom ulla eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback