Snaggat, page eller fräsig frippa helt enkelt?

På torsdag ska jag kutta håret, men har inte helt bestämt mig hur.. jag tror det blir framslemmatgubbhårfrilla.. hmm, svårt val. ni får väl se på fredag  vad det blir! annars kan jag bara meddela att jag kickar ass! vi har fått tillbaka lite prov och skit och än så länga har jag inte blivit besviken :P ta i trä, man ska ju inte hoppa över bäcken förren man tagit magnus carlsson i häcken, som man säger i Jämtland. jag ska skaffa mig en fjoll-bok och låta alla skriva bra saker om mig i den i skolan, sen ska jag försöka få bigass och mr. sängkammarblicken att gifta sig och skaffa lite barn så att jag får gå på brölopp och dop. balen närmar sig och vi ska kicka asss på dansgolvet, eller hur brudddar!!  det ska bli kronkul!

image75image76image77


Kommentarer
Postat av: amandalover

fy fan vad bra du är! jag tycker du ska köra på snaggat/rastafari-looken. men en skönhet klär ju i allt, så du kan ju lika gärna klippa page. du kommer ändå bli tusen gånger snyggare än nicole "kossan" ritchie. love you, by the way, får jag chans på dig??

2007-05-29 @ 17:30:00
Postat av: amandalover

fy fan vad bra du är! jag tycker du ska köra på snaggat/rastafari-looken. men en skönhet klär ju i allt, så du kan ju lika gärna klippa page. du kommer ändå bli tusen gånger snyggare än nicole "kossan" ritchie. love you, by the way, får jag chans på dig??

2007-05-29 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback