Hoppa hage är en trevlig sysselsättning

Skolavslutningen, balen, cabarén, simskolejobbet, Torquay och hela SOMMAREN närmar sig med herr stormsteg. Nu är nästan all skit i skolan över så nu ska jag bara njuta av de sista dagarna i grundskolan och hoppa så mycket hage att det bara stänker om det!

image79

Jag vill bara uppmana alla bögar att dra till kungsan på nationaldagen. Då ska allas vår favorit-bög Magnus Carlsson förgylla vår nationaldag med sina underbara röst, sina fylliga bröst och sina välanvända höfter! (Hoppas att det är fler bögar än Lollo som läser min blogg..)

Kommentarer
Postat av: amandalover

asså guud! amanda, du är bara för rolig. jag skulle kunna ge vad som helst för att få spendera en dag tillsammans med dig!

2007-05-30 @ 17:27:16
Postat av: Ullared!

Ullared läser den!

2007-05-30 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback