Spank god it's Friday!

Mina vänner, varenda kotte som jag känner. Nu vill jag sparka ner Pär, för våren är här! wow, sicken rimmare jag har blivit, fast inte bättre än lollo...  det är typ ingen snö kvar alls och det är ju skitskönt för jag älskar våren! 

skönt att det är fredag för det betyder att det är helg och time flies så det betyder att det snart är måndag och då är det skola igen och då får jag lära mig mer och pennan är ju starkare än svärdet och kunskap är nyckeln till lycka och fjortisar är kuttade av mig och potatis är radioaktivt och sängkammarblicken gjorde bigass röd som en tomato idag och på matteprovet hade jag och sofwal ingen användning av FREDRIKS BAKDEL som vi lärt oss och vi har kommit på vad pestenso är och sen ska vi ge en bok till mr Nyis när vi slutar och idag hade Bigass och sorfen ont i magen men de gick inte till pär i hagen och idag har jag filat en häst och sen drog jag mig baklänges, btw kan ni tänka er hur det skulle vara att såga i en häst saom är fryst, det är nog väldigt hårt jag måste prova någon gång imorgon ska jag äta upp herman hermelin för han r min bästa vän, näst efter rabarberkräm och felix min riskaka som sitter i skåpet och idag hangade vi out med seppo-c och han kallade sofwal för bonde och bigass för tantdå sa sofwal gubbe till honom och han kallade bigass för tomato von grouse och lollo är sjuk och jag ska snart baka bullar med min mamma och på söndag ska jag ha kalas men du får inte komma för du är dum, dumma dej tjocka tjej, sen ska jag äta upp dig!

image49 

Kommentarer
Postat av: Ullared!

seppo!

2007-03-10 @ 19:05:37
Postat av: BIGGASSSSSSSSSS

rekord i att inte använda punkt;p

2007-03-11 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback