Pestenso

                                                                           image41 

Hallå där, Herman Hermelin här! Idag har det varit en dag. Och imorgon är det ännu en dag, en fait min födelsedag! Wasever (Bigass don't härma mig), dagens stora gåta är: Vad är pestenso? Det är något alla går igenom men som vuxna inte har. Tuggummi och halstablett, utvidga hjärnan...  Sofa, I will find it out, sooner or later!

Hesa Fredrick har flyttat ut på deltid, men istället hat Vatt-Anna flyttat in i min lillebrors ansikte...  ojoj dagens flyttningar! Apropå dagens, så har jag kommit på vad dagens i-land problem är. Att om man har klämmor i håret gör det ont i huvudet om man blir dragen baklänges. Don't try it! det är inte skönt, det vet jag från own experience.

Vasst, sa N******a om giljotinen!

KICK ASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback