Päron!

Hello Moto! Idag på franskan höll jag på att smälla av av skratt när jag och Charles skulle skriva en dialog, ojojoj! jag kan lägga ut den sen när den är klar! när jag fått lite stimulering i skrattmusklerna gav jag och min vapendragare Fez oss iväg mot cabarén. där var charles värsta di´van så nu är jag sur på honom, annars var det trevliga tider må du tro. efter skolan stack jag och pappa iväg och köpte mitt efterlängtade PÄRON!!!!  men grisana på onoff hade fuckat updet så vi fick fel sim-kort och skit så jag ska slicea upp dem och ta dem på rasten mellan två bröd! however så ornade det sig, så nu ska jag och min nya, gröna vän gå och leka "två möss i en tvålask", som jag och bacon gjorde för 74 år sedan! 

by the gay, så har jag fått en ny favvo-låt: Leende guldbruna ögon med vikingarna!! it kicks ass, särskilt introt. jag grät av skratt när jag hörde det... 
                                        image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback