entrecôte

den här veckan har gått väldigt fort men den har också varit väldigt kul! på tisdagen hade vi grillparty! haha det var sjukt kul, men tyvärr var marsmallowsarna slut när vi fick igång elden..  men det gjorde inget för vi halstade några hästar istället. dagen efter det var det studiedag, och lollos födelsedag!! jag började dagen med värsta powerwalken/skogspromenaden med lollo, asscat och tim. catass tappade sina nycklar i skogen! men tim hittade dem. efter det firade vi lollo med ett happymeal på donken! igår hade vi kemiprov och snechszy är fan dum i huvudet, på kvällen kalasde vi i jennys lägenhet, sen spatserade vi hemåt och sov våran skönhetssömn. nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp i ottan och spatsera med lollololooolo imorrn!

image57  image58

Happy Meal och halstrade hästar är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback