Apfelsaften

Idag edrade jag the headcity med mitt, Sofwal och Lottas besök. De picked me up från the badenhusen och sen fräste vi iväg till herr Stockholm. We strosed around litegrann i the old town och sen chuppade we till Herr *AfTeRnOoN tEa*. det var utsökt som fabian om man bortser från att jag inte tycker om te. Vi träffade några engelska fockers som vi diskuterade rävjakt, hästpolo, te, fräknar och tegelhus med. Det var engelsk may you believe. Sen köpte vi några sabla snygga väskor asbilligt plus att det var Friis & Company. Good job säger jag. Min kallar jag Magnus Carlsson eftersom den är het, gay och glansig. Vi smälte mog in ganska bra bland kines-turisterna i gamla stan eftersom vi både tog kort, läste karta och köpte svennesouvenirer (till herr england-family).Det var en sjukt trevlig te-dag! Sank you herr Lotta! När jag kom hem tog jag och Jonte på oss jeansen bakofram. När han satte i ett Ken-ben i ena byxhällan blev han lite rädd att de andra barnen skulle kalla honom Apfelsaften i skolan. Så han kommer nog inte ha bakofram-bracker och Kens ena ben i hällan imorgon, för säkerhets skull. Well well mr. Smell see you in hell!

Kommentarer
Postat av: amandalover

Wow, you kick ass! Kan inte vi åka till stockholm och dricka te någon dag, på tu man hand? Fy fabian amanda, du är verkligen king! Aja,.. jag kommer ändå aldrig att få dig, du är för bra för mig så det enda jag kan göra är att fortsätta drömma. Love you <3

2007-06-03 @ 20:43:11
Postat av: Ullared

Ursäkta men jag jag fattar inte sista meningen. Ripoffas du nu? Herregud Kvinna! Sluta! Fuck you later!

2007-06-04 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback