Sexpack och den nedra kycklingen

Freeedag! yalla hej, idag har jag ätit potatis! två gånger!... eller vänta  nu, vad fan åt jag till lunch? vad frustrerande, jag kan for seventeen old men inte komma på det! jag har det på tungan.. haha. ju mer jag försöker komma ihåg, ju sämre går det. sablar, om någon vet vad jag åt till lunch, påmin mig. or I will turn into an mad monster -bu! nu kommer det! jag åt klyftpotatis med..... KYCKLING!! ha, där satt den! what a relief, nu kan jag somna utan att bli gråhårig. 

 Gråhårig                 Kyckling                                    sjupack

idag har jag skrattat så mycket så jag vet inte vad, jag skrattar alltid när jag är med bacon eller sofie. haha jag kommer typ få sexpack inom en vecka om ni fortsätter vara så här rolig! som typ på SO:n när du sjöng sånger om catass, eller när du svor på vägen hem. katten, du vet hur man ska få den svårskrattade mig att skratta.

Kommentarer
Postat av: Ullared

asså jag fattar inte!

2007-01-28 @ 00:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback