Le weekend

Helgen var helgig, full rulle, rulle full. På fredagen kom fransmannen och våldgästade mitt rum, buhu. På lördagen träfffade jag Sofie efter plask&lek. vi bloggade lite, hehe, smetade lepsyl (schöönt) och sen träffade vi asset. vi köpte en karamell som vi slukade tillsammans med melodifestivalen. som var en besvikelse-bögen skulle gått vidare :( så jag grät en tår eller två. på söndagen jobbade jag igenmen efetr det kollade jag på en hockeymach á la Sofie. det var däremot ingen besvikelse, hon blev utvisad! när jag stod där på läktaren blev jag lite rörd och grät ännu en tår när jag såg henne puffa til en fjoll/gee/tönt/gay-tjej. jag kände mig så stolt när jag så min vän från fiskaregränd skridskoa in till utvisningsbåset/skamvrån- de hade kunnat förlora med 1000 - 0 men det hade ändå varit e triumf :) sen på kvällen kollade vi på linas kvällsbok på the cinema. den var as bra och Ivar var skitsöt, men boken var bättre anyway. yalla helgen slut som en skjut!

Det var en charmig och jordnära helg, nästan lika charmig som Daniel "Geeken" Lindström ;)

Kommentarer
Postat av: tanten ullared.

Han är så jordnära och charmigg!

2007-02-08 @ 17:19:37
Postat av: Ullared tanten igen.

Daniel

Postat av: Ullared tanten

Daniel

2007-02-08 @ 17:22:18
URL: http://ullaredtanten.blogg.se
Postat av: Anonym

ULLAred är ett rikigt namn

2007-02-08 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback