Varför döpte inte mina föräldrar mig till Matspjälkning?

Fransk Balkong går också bra. Jag har roat mig med att fördriva lite tid på den högteknologiskainternetsuftnätsajthemsidan blogthings.com. Där fick jag reda på att mig namn som rappare skulle vart Baby Mack hade jag haft sådan tur och hetat Bengt hade det i rapparvärlden blivit Mixmaster Millionaire! Sjukt mycket fräsigare än Baby Mack. Matspjälkning blir  Pharaoh Bonecrasher! Shit Maj-Britt, det är ju så att man vill byta namn! Fransk Balkong blir Champ Love vilket inte heller går av för hackor.

Jag fick också reda på att on jag var ett läppglans skulle jag smaka Körsbär och att om jag var en känd tavla så skulle jag vara Sunrise av Monet. Mycket lärorikt!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback