Oops, vad hände med uppdateringen av bloggen?

Det var nämligen så att herr Seg var famme och stal lösenordet till bloggen,så hur mycket jag än har velat uppdatera så har jag tyvärr inte kunnat. Men som tur var, en  vacker vårdag i oktober, så kom herr Seg fram till mig och sa så här:
 
"Men Amanda, din lilla rackare! Vill du ha lösenordet så att du kan fortsätta och blogga där förbaskat roligt som du alltid gör? Nu har jag hållt dig på sträckbänken allt för länge, det håller jag med om. Det var bara så att jag är lite småförtjust i dig och jag trodde att du skulle bli attraherad av mig om jag busade med dig. Men tyvärr så visade det sig att så var inte fallet eftersom du, om jag har förstått det rätt, redan är gift med den heta Ernst Kirshsteiger. Här får du det sabla lösenordet, din sockertopp!"

Ja, så gick det till på ett ungefär. Men nu är bloggaren Bengt tillbaka, skriv upp det era åsneklövar!

image95

Kommentarer
Postat av: amandalover

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!

2007-08-15 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback