*fJoRtIzZ* / Veckans babe v. 15

gumman! är ett ord som jag sa idag. för idag var jag en fjortizzz. jag och lollo smackade på med skitmycket smink och puffade till håret och vips så var vi fjortisar. och du ska veta att det var jättejobbigt! redan efter fem minuter fick vi napp på bussen.  det var två skabb-asses som snackade med oss och fy fabian. sedan kom de med i samma tåg och samma vagn. men som tur var så gick de av i stuvsta. jag och min fjortis-kompis fortsatte mot city (1990). när vi var där slemmade vi in på H&M och provade lite flådiga kläder. sen träffade en tysk/fransman och sen chuppade vi hemåt. så därför, bara för att vi är så schnygga, är veckans babe tillägnad oss! image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback