Soifies CV

sofie min käre vän från fiskaregränd har en tendens att hela tiden säga roliga, tröga eller störda saker. så därför har jag lagt ut en del av hennes merit-lista så ni också kan få skratta lika mkt som jag har gjort. fatst det är ju roligare live...
 
1. sofie: hej!
pojke (nämner inga namn men han ser ut som en bäver..........): hej.
sofie: har du noppat ögonbrynen?
jag: HAAHAHAHAHAHAHAHAHA


2. utspelas vid en ek, mer får ni inte veta. "Herr Ollon, hur mår du?" 

3. HEJJ!!

4.  När hon inte kom ihåg att julafton var den 24:e december.... det är illa!

5. det var en fredag och hon skulle ta farväl till hotasset som hänger i hennes skåp. hehe   

6. När hon trodde men sa midnatt tråder och inte råder.

7.  hon gick på att man blir brun av att äta choklad.

8.  blev lurad av mikaela att gå till expeditionen,

9. trodde att en pappersrulle funkade som en riktig kikare, alltså att det blev större,

10. när lollo och jag lurade henne att det är vanligare med mulltoa än med vanlig toalett,

11. hon shakade julmusten och trodde att kolsyran skulle komma tillbaka.

12. och fan så mycket mer, kommer inte ihåg allt nu.... skämmes ta mig faan!


Kommentarer
Postat av: gudrun

6.och när hon trodde att man blir brun av choklad

2006-11-24 @ 19:41:54
Postat av: Anonym

lord vilket dumass

2006-11-27 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback