Älgsjömössan

Idag jag var på ett Älgscömössan. den var stora borden och planzscher överalltet. jag såg ett killen som såg ut som bögar. han hade håret i blont och gick som värsta bög, jag sväär! sen jag såg en shej hon hade det oranga ansiktet och vita håren - jag tror det vad dom kallar  femtis elelr fjortis eller någotttt. hon hade det mycket sminken på ögat. såg ut som ett sån där spökena, yalla. det kom människorna och pratade som värsta papegoja och jag höra inte en skit dom  sa. yalla, de tryckte lappar och böcker och broszchyrer på mig - dem var som rea man kunnar ta så mycker man vill har. men jag gittade innan jag betalade värsta gnesta! fan poliser kommer kommit hem till min och säja jag måste betala jag svarar: yalla skiiit på din, jag kuttade dig i morgon alla mina kusiner yalla ehj du är gay.

Kommentarer
Postat av: Ullared

Yeah Amanda! Jag cuttar dig!

2006-11-17 @ 16:20:30
Postat av: snopp!

HAHAHAHAHAHAHA! så jävla skön, ja svär!

2006-11-18 @ 01:22:05
Postat av: catas

hahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahabästa gnesta nånsin

2006-11-18 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback