Locyá

                                                         chesus
dagen innan lucia fick jag besök av värsta emoungen, en wierdo kärring, en  ful gubbe och ursula (du vet harrys polare) och en liten kille på tre äpplen hög som kallades Jonas. dem våldgästade min hus och occuperade källeren där de satt och sjöng framför brasan, sabla töntar! by the way jesus kom också på besök, han välsignade oss med hembakade lussebullar som såg ut som jag vet inte vad. dagen efter när jag vaknade vid fyra för att göra morgongymnastik möttes jag av fyra geek-tärnor och en ashet pepparkaksgubbe. det var den morgonen. men sen när jag hade filat hästen var de försvunna. synd annars hade jag kanske bjussat på en hamburgare eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback